Vraag en antwoord

Meest gestelde vragen

Hier vindt u een overzicht van meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via het vragenformulier of bel onze helpdesk: 078 641 38 77.

Vragen over onze diensten en producten

We willen de helpdesk zijn voor alle Priva gebouwinstallaties in Nederland. We zijn er voor installateurs en eindgebruikers. Of u nu klant bent van Coneco of niet, we helpen iedereen. Heeft u een Priva installatie en wilt u back-up van onze helpdesk? Neem dan contact met ons op via het vragenformulier of bel: 078 641 38 77.

Kijk hier hoe we u kunnen helpen bij een acute storing.

Met onze Quick Support bundels koopt u support-uren tegen aantrekkelijke tarieven. U krijgt tijdens werkdagen altijd supersnel back-up van onze servicedesk. We kijken op afstand mee naar uw gebouwinstallatie en helpen bij vragen, problemen én bij het optimaliseren van uw installatie. Kijk hier voor meer informatie.

Met onze Remote projectverbinding bent u altijd veilig verbonden met uw Priva gebouwinstallatie. Dankzij de remote verbinding bedient u uw gebouwinstallatie op afstand en wordt u automatisch op de hoogte gesteld van eventuele storingen. Kijk hier voor meer informatie.

We trainen gebouwbeheerders en installateurs over ingebruikname, onderhoud en optimaal functioneren van gebouwinstallaties. Dat doen we aan de hand van incompany maatwerktrainingen, kennisdeelsessies, inspiratiedagen en workshops. Bekijk hier ons aanbod aan training en opleiding.

TeamViewer is wereldwijd de meest gebruikte software voor support op afstand. De Coneco helpdesk gebruikt Teamviewer om direct en op afstand met u mee kijken naar uw gebouwinstallatie. Zo kunnen we u snel helpen bij vragen en problemen en bij het optimaliseren van uw installatie. Hier kunt u Teamviewer downloaden.

Vragen over uw gebouwinstallatie

Kijk hier hoe we u kunnen helpen bij een acute storing.

Kijk hier hoe u Priva documentatie kunt aanvragen.

Hier kunt u een formulier invullen. U ontvangt dan van ons een downloadlink met de laatste versie Priva projectsoftware.

Als u dubbelklikt op de waarde ‘temperatuur’ dan verschijnen de temperatuurgrafieken. Dat gebeurt echter alleen als deze waarde tijdens de engineering is aangemaakt. Wilt u deze waarde aanmaken? Neem dan contact met ons op via het vragenformulier of bel: 078 641 38 77.

Door met uw muis naar rechtsonder te navigeren in uw scherm, ziet u een groen, oranje of rood balletje. Als u op zo’n balletje klikt, verschijnt de lijst met onderstations die in alarm staan. U klikt vervolgens op een onderstation waarna de alarmen worden weergegeven.

Als u met rechts klikt op de bovenste regel in uw navigatie-tree, selecteert u vervolgens ‘Sturingen’. Hierop kunt u de handsturingen uitlezen. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het vragenformulier of bel: 078 641 38 77.

Als uw airco-systeem een seriële koppeling zoals ModBus, BacNet of LON heeft (of hiermee kan worden uitgebreid) dan kunnen wij uw Airco koppelen aan de Priva Installatie.

Storingen mailen is mogelijk maar hiervoor geldt een aantal voorwaarden. Neem contact met ons op via het vragenformulier of bel: 078 641 38 77, dan nemen we de mogelijkheden met u door.

Wij kunnen via TeamViewer of op locatie een diagnose uitvoeren en het probleem oplossen. Neem contact met ons op via het vragenformulier of bel: 078 641 38 77.

Start de verwarmingsinstallatie niet op terwijl het tijdprogramma wel is vrijgegeven? Het is mogelijk dat de zomerblokkering de opstart tegenhoudt. Is dit niet het geval? Neem dan contact met ons op via het vragenformulier of bel: 078 641 38 77.

Heeft u een vraag aan de helpdesk? Stel uw vraag via dit formulier of bel ons op 078 641 38 77.

Saskia Heijkoop

Saskia Heijkoop

Planner Service & Onderhoud

Esty Uhlen

Esty Uhlen

Telefoondesk / Intake

Marjo Heijkoop

Marjo Heijkoop

Telefoondesk / Intake

Henriette Kruidhof-Venemann

Henriette Kruidhof-Venemann

Management assistent (Re3com)

Peter van Laar

Peter van Laar

Technisch specialist

Richard Groenendaal

Richard Groenendaal

Technisch specialist

Peter Bosma

Peter Bosma

Technisch specialist (Re3com)

Alex Ouwehand

Alex Ouwehand

Projectleider Service & Onderhoud

Jasper de Bruin

Jasper de Bruin

Projectleider Service & Onderhoud

Marcel Plaisier

Marcel Plaisier

Projectleider Service & Onderhoud

Nieko Tierie

Nieko Tierie

Projectleider Service & Onderhoud

René van Iersel

René van Iersel

Projectleider Service & Onderhoud

Tom Stout

Tom Stout

Projectleider Service & Onderhoud

Willem Ubels

Willem Ubels

Service-technicus Meet- en Regeltechniek (Re3com)

Niels van den Berg

Niels van den Berg

Service-technicus Meet- en Regeltechniek

Robin de Bakker

Robin de Bakker

Service-technicus Meet- en Regeltechniek

Michel Honselaar

Michel Honselaar

Service-technicus Meet- en Regeltechniek

Wilfred Mak

Wilfred Mak

Service-technicus Meet- en Regeltechniek

Stefan van Griensven

Stefan van Griensven

Service-technicus Meet- en Regeltechniek

Patrick Korfage

Patrick Korfage

Service-technicus Meet- en Regeltechniek

Jos van Emmerik

Jos van Emmerik

Service-technicus Meet- en Regeltechniek

Wilfried Smit

Wilfried Smit

Service-technicus Meet- en Regeltechniek (Re3com)