Servicepartner voor eindgebruikers

Als Priva Servicepartner willen we eindgebruikers ondersteunen bij het feilloos laten functioneren van hun gebouwinstallatie en de hechte samenwerking tussen alle betrokken partijen. Door de regie te voeren over die samenwerking kunnen we zorgen voor een optimale werking van het totaal.

Voorkomen van storingen

Met preventief onderhoud voorkomen we storingen en problemen aan gebouwinstallaties

Optimale gebouwprestaties

We laten gebouwinstallaties optimaal renderen op de niveaus van comfort, kosten en CO2-uitstoot

Langere levensduur

Met preventief onderhoud verlengen we de levensduur van gebouwinstallaties en installatiecomponenten

Helpdesk voor directe hulp

Bij directe storingen of problemen garanderen we binnen één werkdag een tijdelijke of structurele oplossing

 

“Hebben we een storing dan staat Coneco klaar met raad en daad. Ik vind het kennisniveau en de mate van ontzorging door Technical Support lovenswaardig.”

Willem Groenewegen

Manager huisvesting en beheer, Deltares

 

“Voor RAI Amsterdam is zowel structureel onderhoud als het oplossen van storingen belangrijk. Coneco Technical Support voelt goed aan wat ‘nu moet’ of ‘later kan’.”

Christian Sueters

Property manager werktuigbouw, RAI Amsterdam

Alles wat we doen, is erop gericht om eindgebruikers zorgen uit handen te nemen. Coneco Technical Support biedt verschillende diensten en serviceoplossingen.

Coneco Technical Support biedt na de realisatie van de meet- en regelinstallatie een garantiejaar waarin we de installatie optimaliseren. Daarna helpen we installateurs en eindgebruikers met duurzaam beheer & onderhoud.

Coneco

Realisatie & inbedrijfstelling

  • Realisatie installatie
  • Inbedrijfstelling
  • Overdracht aan Coneco Technical Support
Meer informatie

Coneco Technical Support

Optimalisatie garantiejaar

  • Testen
  • Vier Seizoenencheck
  • Optimalisatie installatie
  • Basisinstellingen
Meer informatie

Coneco Technical Support

Duurzaam beheer & onderhoud

  • Onderhoudscontracten
  • Borging optimale installatie
  • Software en systeemupdates
  • Directe hulp bij storingen
  • Training en opleiding
Meer informatie

We vertellen graag meer over hoe wij onze rol als servicepartner kunnen invullen voor het onderhouden en optimaliseren van uw Priva-gebouwinstallatie.

Dennis van der Pol

Dennis van der Pol

Technical Support & Sales

Edwin Stalvord

Edwin Stalvord

Manager Service & Onderhoud

Jarin Tempelman (Re3com)

Jarin Tempelman (Re3com)

Manager service & onderhoud