Quick Support bundels

Drie aantrekkelijke support-bundels

Met onze Quick Support bundels koopt u support-uren tegen aantrekkelijkere tarieven en met minder administratieve rompslomp. U krijgt tijdens werkdagen snel back-up van onze helpdesk: telefonisch en/of via Teamviewer (de meest gebruikte software voor support op afstand). We kijken met u mee naar uw gebouwinstallatie en helpen u bij vragen en problemen. Ook helpen we met het optimaliseren van uw installatie voor een comfortabel binnenklimaat, kostenreductie en een gereduceerde CO2-uitstoot. We bieden drie Quick Support bundels met kortingen op ons uurtarief. Bovendien bespaart u op administratie- en handelingskosten; u ontvangt slechts 1 factuur in plaats van een factuur per vraag, storing of probleem.

Hoe werkt het?

U bestelt één van onze Quick Support bundels en krijgt vervolgens tijdens werkdagen snel back-up van onze helpdesk. Zodra u van onze helpdesk gebruik maakt, worden gemaakte uren verrekend met uw bundel. Hiervan ontvangt u altijd een bevestiging en een actueel statusoverzicht.

Hulp op locatie

Kunnen onze technisch adviseurs een storing niet via Quick Support (telefonisch en via Teamviewer) oplossen, dan helpen we u graag op locatie verder. Hulp op locatie valt buiten onze Quick Support bundels.

We vertellen graag meer over hoe wij onze rol als servicepartner kunnen invullen voor het onderhouden en optimaliseren van uw Priva-gebouwinstallatie.

Dennis van der Pol

Dennis van der Pol

Technical Support & Sales

Edwin Stalvord

Edwin Stalvord

Manager Service & Onderhoud

Jarin Tempelman (Re3com)

Jarin Tempelman (Re3com)

Manager service & onderhoud