Helpdesk

Directe hulp bij storingen en problemen

Als u een storing heeft, wilt u zo snel mogelijk geholpen worden. Of u nu klant bent van Coneco of niet, we helpen iedereen. En we blijven in beeld tot het probleem is opgelost. We garanderen binnen één werkdag een tijdelijke of structurele oplossing. Zo werkt de helpdesk:

1
Intake
Als u ons belt nemen we uw storing op via een telefonische intake
2
Ticket
U krijgt een persoonlijke ticket waarmee u het proces kunt volgen
3
Analyse
We analyseren het probleem en geven u inzicht in de oplossing
4
Oplossing
We verhelpen uw storing binnen één werkdag door hulp op afstand of op locatie
5
Evaluatie
We evalueren het proces en kijken hoe het in de toekomst nog beter kan

Wat kost het?

Ons uurtarief voor directe hulp bij storingen is €98. Tijdens de analyse in stap 3 geven we u altijd een inschatting van uren en kosten. Een gemiddelde storing verhelpen we binnen 1 tot 8 uur, op afstand of op locatie. Als we voor een oplossing meer tijd nodig hebben, dan ontvangt u eerst een kostenraming. Met onze Quick Support bundels koopt u support-uren tegen aantrekkelijke tarieven.

We vertellen graag meer over hoe wij onze rol als servicepartner kunnen invullen voor het onderhouden en optimaliseren van uw Priva-gebouwinstallatie.

Dennis van der Pol

Dennis van der Pol

Technical Support & Sales

Edwin Stalvord

Edwin Stalvord

Manager Service & Onderhoud

Jarin Tempelman (Re3com)

Jarin Tempelman (Re3com)

Manager service & onderhoud